اینستاگرام مطلب مربوط به فساد اشرف پهلوی را حذف کرد

به گزارش «وبلاگ‌نیوز» و به نقل از بولتن نیوز، خبر حذف این مطلب در پست های جدید صفحات Khamenei.ir و Khamenei_history در اینستاگرام منعکس و نوشته شده است:
دو شب پیش و هم زمان با مرگ اشرف پهلوی خواهر شاه مخلوع پهلوی، روایت حضرت آیت الله خامنه ای درباره فساد این خاندان منحوس و شخص اشرف در حساب درس و عبرت پایگاه اطلاع رسانی Khamenei.ir منتشر شد.
انتشار این روایت به همراه عکس اشرف در مدت کوتاهی مورد استقبال گسترده کاربران فضای مجازی قرار گرفت و این متن و عکس به سرعت در دیگر شبکه ها و حساب های شبکه های اجتماعی و سایت ها منعکس شد.
اما با گذشت یک روز از انتشار، اینستاگرام بدون ارائه دلیل خاصی و برخلاف ادعای آزادی بیان خود، این عکس و روایت را حذف کرد. این اقدام ازسوی اینستاگرام در حالی انجام می شود که هزاران حساب غیراخلاقی و تروریستی در این شبکه مشغول فعالیت و حتی عضوگیری هستند.
این اولین بار نیست که اینستاگرام با حساب های منتسب به انقلاب اسلامی علی الخصوص Khamenei.ir برخورد می کند و در خرداد ماه ۹۴ اکانت امام خمینی را با نزدیک ۱۰۰ هزار دنبال کننده به کلی حذف کرد و تا بحال صفحات عاشق مبارزه با اسراییل و حمایت از قدس را بدون ذکر دلیل خاصی بیش از سه بار حذف کرده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول